Tuesday, October 16, 2007

Hity i kity w irlandzkich sklepach

Swojego czasu był na forum eDziecko wątek: hity i kity z naszych sklepów.
Tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć taki spis tutaj.
Oczywiście dotyczyłby tylko produktów dla dzieci dostępnych w Irlandii.
Proszę wpisujcie co Wy i Wasze dzieciaki pokochałyście od razu,
co jest inne niż w Polsce, a na co nie wydacie nigdy więcej złamanego
centa. Jeżeli pamiętacie ceny produktów wpiszcie je, proszę. Mam nadzieję, że
pomoże to zaoszczędzić wiele czasu, pieniędzy i nerwów.
Spis jest oczywiście całkowicie subiektywny.




Hity

- jogurty Yeo Valley organic
- mleko modyfikowane Cow & Gate - 10 euro za pudełko 900 g.
- kaszki ryżowe czyste Cow & Gate
- kaszki smakowe na mleku (różne smaki) Heinz
- nakładka na toaletę dla dziecka miękka The First Years - 17 euro

Pamiętam, że sporo kłopotu po przeprowadzce do Irlandii
sprawiło mi znalezienie dobrych mokrych chusteczek do dziecięcej buźki.
W Polsce używałam chusteczek Nivei, tutaj są bardzo trudno dostępne.
Szukałam czegoś co jest hypoalergiczne, nieperfumowane...

Na początku zamawiałam Niveę, ale to było kłopotliwe.
W końcu dzięki zaprzyjaźnionej pani w aptece odkryłam coś naprawdę
dobrego - chusteczki Simple baby. Są w 100% wolne od barwników i zapachów.
Jedna paczka kosztuje 1.99 euro, w opakowaniu są 64 chusteczki. Rewelacyjne do
delikatnej skóry buźki, idealnie czyszczą z posiłków. Polecam.

Drugą Polecanką będą produkty Organix. Nasza mała uwielbia ich owocowe deserki
i wolne od cukru, przepyszne ciasteczka. Szczególnie polecam ciasteczka z serii Goodies. Często dzieci
domagają się czegoś słodkiego, warto dać im wtedy ciasteczko które pozbawione jest
cukru, a słodzone jest naturalnym sokiem owocowym. Zdrowe, pyszne i w dodatku
o walorach edukacyjnych: są w kształcie literek i zwierzątek. Do dostania również w Dunnsie
(oprócz sklepów wymienionych na stronie producenta).

Polecam stronę producenta:

http://www.organix.com/products/Goodies/Biscuits/Alphabet_Biscuits.cfm

Kity

- kaszki czyste ryżowe Milupa (otwarte opakowania w środku, wpadki z kontrolą zanieczyszczeń)
- pieluchy Huggies (w Polsce lubiane i bardzo dobrze tolerowane, tu potwornie uczuliły małą)

No comments: